رئال مادريد
ورزشي
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
گلهای تازه نفس
بيدارشيد ببينيد چه خبره؟؟!!
پرنیان متنوع و جوان پسند
دنیای فضای سبز
کبیران کهکشانی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد و آدرس realmadridcf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
علي شجاعي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:, :: 12:25 :: نويسنده : علي شجاعي

شيث از فردا در تمرين توئنته هلند
 

سايت رسمي باشگاه توئنته حضور شيث رضايي در تمرينات اين هفته اين تيم را تاييد کرده است


شیث رضایی مدافع محروم پرسپولیس بامداد امروز راهی هلند شد. بر خلاف تصور او هفته گذشته در تهران بود و طبق اعلام سایت رسمی باشگاه توئنته ، او از این هفته در تمرین این تیم هلندی شرکت می کند. اولین جلسه تمرین شیث با تیم توئنته فردا خواهد بود. سایت رسمی این باشگاه هلندی خبر حضور این مدافع ایرانی در تمرینات این هفته را تایید کرده است و حتی باشگاه توئنته برای او درخواست ویزا نیز داده بود.
 
پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, :: 3:19 :: نويسنده : علي شجاعي
 
پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:اخبار کوتاه از پرسپوليس , :: 3:17 :: نويسنده : علي شجاعي
 

رکورد گل نخوردن نوير به 1108 دقيقه افزايش يافت
 

دروازه‌بان ملي پوش تيم فوتبال بايرن‌مونيخ در بازي با هرتابرلين رکورد محفوظ نگه داشتن دروازه‌اش را ارتقا داد.


  به نقل از روزنامه دی‌ولت، مانوئل نویر که تا پایان فصل گذشته از سنگر تیم شالکه مراقبت می‌کرد و تابستان سال جاری به عضویت باوارایی‌ها درآمد، شب گذشته در بازی خانگی هفته نهم بوندس‌لیگا مقابل هرتابرلین نیز دروازه‌اش را بسته نگه داشت.
 
وی پس از تک گلی که در بازی هفته نخست مقابل بورسیامونشن‌گلادباخ دریافت کرد، اجازه ورود هیچ توپی را در این پیکارها نداده است. نویر با انجام بازی منجر به برد 4 بر صفر دیشب به رکورد 748 دقیقه عدم دریافت گل در لیگ آلمان رسید.
 
همچنین در مجموع دیدارهای که تیمش در رقابت های داخلی و لیگ قهرمانان اروپا انجام داده، نویر 1108 دقیقه است که در پیراهن بایرن اجازه ورود توپ به سنگرش را نداده است.

 

 

 

رويانيان: اجازه نمي دهم پرسپوليس را به حاشيه ببرند 
 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت: اجازه نخواهم داد بعضي افراد با مطرح کردن مسايلي چون اهدا کارت سوخت از سوي اينجانب به بازيکنان تيم پرسپوليس، اين تيم را به حاشيه ببرند.


 

 محمد رویانیان روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: متاسفانه بعضی افراد با کم لطفی فراوان اعلام کرده اند که من به بازیکنان تیم پرسپولیس، کارت سوخت هدیه داده ام که این موضوع کذب محض است. 
 وی ادامه داد: متاسفم به خاطر این فضایی که به وجود آورده اند و چنین مساله کذبی را تا این حد رسانه ای می کنند. 
 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: اتخاد چنین تصمیم های اشتباهی از سوی یک مدیر، کاری بسیار غیرحرفه ای است و اطمینان داشته باشید هیچگاه چنین تصمیم هایی را از من نخواهید دید. 
 وی در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دیدار مقابل فجر شهید سپاسی شیراز تصریح کرد: در ابتدا باید این پیروزی را به تمام هواداران خوب تیم پرسپولیس تبریک بگویم. 
 رویانیان در ادامه اظهار داشت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا هرچه سریعتر، پرسپولیس به روزهای اوج خود بازگردد. 
 رویانیان در خصوص عملکرد ''حمید استیلی'' خاطرنشان کرد: سرمربی تیم ما در این دیدار ثابت کرد توانایی های زیادی دارد و او از نیروی های ارزشمند ما است.

 

 

پرس: مورينيو سال‌هاي سال در کنار ما خواهد بود 
 

مديرعامل باشگاه رئال مادريد اسپانيا از مربي تيمش قاطعانه حمايت کرد و گفت: مورينيو تحت هر شرايطي براي سال‌هاي سال در کنار ما خواهد بود.


 

 فلورنتینو پرس در اجلاس سالیانه و مجمع عمومی موسوم به مادریدی‌ها تصریح کرد: قرارداد مورینیو با باشگاه رئال مادرید بر روی کاغذ 4 ساله و خارج از مسائل اداری مادام العمر است، او در بورس مادرید سهام دارد و از دید من او چیزی بیش از یک مربی بزرگ است.

 پرس ادامه داد: متاسفانه ناکامی‌های اخیر مخالفان ما را اسیر جوسازی‌های رسانه‌ای کرده و برخی گمان می‌کنند که با یک شکست یا تساوی در لالیگا با لیگ قهرمانان اروپا باید منتظر شنیدن خبر تغییر مربی یا مدیر باشند، شکست و پیروزی در فوتبال دو اتفاق تعریف شده است و اگر می‌شد هر دو تیم در یک مسابقه پیروز شوند حتما این کار صورت می‌گرفت، اما مسئله مهم قولی است که من داده‌ام و این من هستم که مسئول تمام ناکامی‌ها خواهم بود، بدون من هم رئال مادرید خوشبخت است چون مورینیو و بازیکنان خوب او را دارد.

 
دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:اخبار,پرسپولیس,لیگ برتر,علی کریمی, :: 13:1 :: نويسنده : علي شجاعي

 

علي كريمي بعد از به ثمر رساندن گل برتري(عكس) 
 

 


 

علی کریمی در بازی مقابل فجرسپاسی ستاره پرسپولیس بود که گل اول را ساخت و البته گل دوم را نیز خودش ساخت، توپ را مدافع فجر گرفت و با یک پاس آن را به هاشمیان سپرد. پاس رو به بیرون وحید هاشمیان را در دقیقه 90 تبدیل به گل برتری پرسپولیس کرد تا سرخپوشان در حافظه به یک پیروزی باارزش دست یابند. او بعد از گلزنی خوشحالی خود را بدین شکل نشان داد

 

 

عيادت رويانيان از خوردبين(عکس) 
 

 



http://fc-perspolis.com/modules/gallery/photos/1316863058.jpg

محمد رویانیان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس عصر امروز در منزل محمودر خوردبین سرپرست تیم فوتبال این باشگاه حاضر شد و از وی عیادت کرد. محمود خوردبین از دو هفته پیش تاکنون به دلیل جراحی دیسک کمر از پرسپولیس دور است و مشغول سپری کردن دوران نقاهت خود است. در این عکس رویانیان مشغول بررسی پرونده پزشکی خوردبین و به خصوص عکس های رادیولوژی مربوط به سرپرست تیم پرسپولیس است!

 

 

ميخواهيم با 2 برد دل هوداران را شاد کنيم، اما استيلي ببازد هم مي ماند

پروين: اکنون به عشق مردم اينجا هستم 
 

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: من نمي توانم در تيم شق القمر کنم، اما آمده ام تا گوشه اي از کار را بگيرم.


 

  علی پروین اظهار داشت: توقع مردم از تیم پرسپولیس زیاد است، آنها با باخت این تیم بسیار ناراحت می شوند و من دوست ندارم این اتفاق رخ بدهد، به همین دلیل می خواهیم با بردهای آینده دل آنها را شاد کنیم.

وی درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس و تاثیر در روند کار این تیم خاطرنشان ساخت: من که نمی‌توانم شق‌القمر کنم، آمده‌ام تا گوشه ای از کار را بگیرم. اکنون به عشق مردم اینجا هستم.

پروین در خصوص هیئت مدیره جدید باشگاه تصریح کرد: برای ارزیابی یک مدیر باید پرونده کاری او را بررسی کنیم، رویانیان چند سالی از مدیران موفق بوده است و کمی هم با ورزش آشناست، همین که مدیریت خوبش پشت تیم باشد، کافی است.

عضو هیئت مدیره در پاسخ به اینکه دیگر نگرانی بابت کارت سوخت نخواهند داشت، افزود: از این مسائل بگذرید.

وی ادامه داد: باید از زحمات حبیب کاشانی نیز تشکر کرد، او زحمات زیادی را برای پرسپولیس کشیده و 3 جام قهرمانی برای ما آورده است. باید به او خسته نباشید، بگویم.

سرمربی اسبق تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا در کارهای فنی تیم دخالت خواهد کرد، گفت: انشاء الله. حمید استیلی نیز با قدرت به کارش به عنوان سرمربی ادامه می دهد. می خواهیم 2 برد خوب برای این تیم به دست آوریم و دل مردم را شاد کنیم.

وی درباره اینکه اگر این 2 برد به دست نیاید، استیلی برکنار می شود، افزود: منظور من این بود که سعی می کنیم بازی های آینده را ببریم، اگر هم ببازیم استیلی می ماند.

پروین حضورش را به عنوان مدیر فنی تیم رد کرد و درباره حضور پسرش در پرسپولیس گفت: محمد باید برای تیم‌های دیگر بازی کند و 20 گل بزند تا پرسپولیس خودش به دنبال او برود.

 
چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:فوتبال,پرسپوليس,اولادي, :: 13:19 :: نويسنده : علي شجاعي

 

بازيکنم و درباره هيئت مديره اظهارنظر نمي کنم

اولادي:با پاي شكسته هم بايدبراي تيمم بازي كنم 
 

مهاجم تيم پرسپوليس گفت: در اين شرايط اگر پايم هم شکسته باشد بايد براي تيم بازي کنم.


 

      مهرداد اولادی درباره آخرین شرایط جسمانی خود اظهار داشت: دیروز در تمرینات تیم فشار زیادی به من وارد شد، پایم ورم کرد و دردم بیشتر شد؛ به همین دلیل امروز کمی با توپ کنار زمین تمرین کردم.

وی ادامه داد: دوست دارم هرچه زودتر به ترکیب تیم بازگردم. به خاطر انگیزه زیادی که داشتم با پرسپولیس قرارداد بستم؛ اما هفته اول در دقیقه پنجم به خاطر درد کتف از زمین بیرون آمدم. هفته دوم نیز در دقیقه 30 با پارگی رباط مواجه شدم.

اولادی با اشاره به اینکه اکنون از شرایط مصدومیتش خیلی کلافه است، گفت: حرف و حدیث های زیادی به خاطر آمدنم به پرسپولیس و مصدومیتم گفته می شود که نمی‌خواهم وجود داشته باشد. دوست دارم بیشتر به این تیم کمک کنم.

وی درباره اینکه زود پا به توپ نشده است، تصریح کرد: خودم می خواستم زود برگردم. وقتی وضعیت تیمی مثل پرسپولیس است حتی باید با پای شکسته هم بازی کرد.

اولادی درباره تاکید استیلی به اینکه مراقب پایش باشند، اظهار داشت: ایشان به من لطف دارند اما به هر حال این اتفاق افتاده است.

مهاجم تیم پرسپولیس درباره آمدن علی پروین گفت: در این زمینه حرف خاصی ندارم. ایشان بزرگ فوتبال ایران است و با آمدنش شرایط بهتری را در پرسپولیس شاهد خواهیم بود.

اولادی در پاسخ به اینکه آیا فکر می کند آمدن هیئت مدیره جدید تاثیر مثبتی بر روند تیم خواهد داشت، افزود: من بازیکن تیم هستم و باید کار خودم را انجام دهم. کاشانی در پرسپولیس خوب کار کرده بود، به هر حال این تغییر و تحولات ایجاد شده است. وظیفه من اظهار نظر درباره آنها نیست.

 

 

پرسپوليس هميشه پرسپوليس است

استيلي: حضور پروين دلگرمي است 
 

سرمربي تيم پرسپوليس گفت: حضور علي پروين در هيئت مديره و همچنين تمرين باعث دلگرمي ما است.


 

  حمید استیلی بعد از تمرین امروز تیمش اظهار داشت: من در این تیم کار خود را انجام می دهم، همانطور که امروز هم انجام دادم.

وی از تشکیل یک جلسه در باشگاه خبر داد و حضور پروین را در تیم پرسپولیس موجب دلگرمی عنوان کرد.

استیلی که برای رفتن عجله داشت درباره وضعیت تیم گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. همه باید کمک کنند تا شرایط بهتر شود و این تیم به حق واقعی خود برسد. پرسپولیس یک تیم بزرگ است.

 
سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:احبار,پرسپولیس,کاشانی,رویانیان, :: 21:9 :: نويسنده : علي شجاعي

با تصميم اعضاي هيئت مديره

رويانيان مديرعامل پرسپوليس شد

 

'محمد رويانيان' در پايان نشست وزير ورزش و جوانان با اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس به عنوان مديرعامل اين باشگاه انتخاب شد.

 

پس از نتايج ضعيف تيم فوتبال پرسپوليس در رقابت هاي اين فصل ليگ برتر و افزايش انتقادات از مديريت اين تيم، ''''حبيب کاشاني'''' استعفاي خود از سمت سرپرستي اين باشگاه را تقديم وزير ورزش و جوانان کرد که اين استعفا عصر امروز از سوي محمد عباسي پذيرفته شد.
پس از استعفاي کاشاني و جلسه عباسي با پيشکسوتان باشگاه پرسپوليس، محمد پنجعلي، علي پروين، محمدحسين نژادفلاح، محمد رويانيان و سيف الله فروزنده به عنوان اعضاي هيات مديره جديد اين باشگاه انتخاب شدند.
رويانيان پس از برگزاري جلسه عباسي با هيات مديره جديد اين باشگاه به عنوان مديرعامل جديد پرسپوليس انتخاب شد تا اين باشگاه پس از دو سال صاحب مديرعامل شود.

 
سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:, :: 21:8 :: نويسنده : علي شجاعي

متن کامل استعفاي کاشاني

 

حبيب کاشاني گفت: عده‌اي براي کسب منافع خود مانع از موفقيت باشگاه پرسپوليس شدند.

 

    کاشاني در متن استعفانامه خود به اتفاقات گذشته از زمان حضورش در پرسپوليس، مسائل اخير اين باشگاه، اعتقاد و اعتماد به تيمش براي کسب يک جام قهرماني و ساير موضوعات ديگر اشاره کرده است.

به گزارش ايسنا، متن کامل نامه کاشاني به عباسي به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

برادر گرامي جناب آقاي دکتر عباسي

مقام عالي محترم وزارت ورزش و جوانان

سلام عليکم

احتراما، همان طور که مستحضريد به لطف خداوند متعال و عزيزان متولي ورزش در سال 86 به عنوان مديرعامل باشگاه بزرگ فرهنگي ورزشي پرسپوليس منصوب گرديدم و علي‌رغم وجود مشکلات عديده و کمبود امکانات، عدم منابع درآمد، کسر 6 امتياز از طريق فيفا و... به لطف خداوند بزرگ و اهل بيت عليهم السلام و دعاي خير هواداران موفق به قهرماني در ليگ برتر شديم و پس از آن به عللي که همه مي‌دانند، مجبور به کناره‌گيري شدم. هرچند همان زمان هم استعفايم مورد انتقاد و گلايه رييس جمهور محترم قرار گرفت... ولکن در مورخ 11 مهرماه سال 88 از طريق رسانه‌ها متوجه شدم که مجددا به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شده‌ام و علي‌رغم ميل باطني و دستور صريح مسئولين محترم ورزش کشور براي مدت چند روز (به ظاهر) به باشگاه برگشتم و با توجه به مسائل عديده و همه تنگناها و مشکلات موجود از جمله بستن تيم و انتخاب کادر فني توسط مديران قبل، عدم بدن‌سازي و نداشتن منابع مالي با اندک پتانسيل و بضاعت موجود به لطف خداوند متعال و ايجاد انگيزه و تشويق و ترغيب مجموعه کادر فني و بازيکنان و دعاي خير هواداران، موفق به قهرماني در جام حذفي گرديديم. اما در سال سوم حضور علي‌رغم باخت‌هاي متعدد به عنوان مثال (5 باخت متوالي يا 17 باخت در طول فصل) با صبر و حوصله هواداران و اطمينان و حمايت مسئولين موفق به کسب سومين جام قهرماني شديم.

و اما در سال جاري همان گونه که مطلعيد، پس از گذشت 8 ماه تاکنون موفق به دريافت منابع مالي تخصيص يافته نشده‌ايم (500 ميليون تومان در 8 ماه) اما در اين مدت تمام اردوهاي خارجي و داخلي، شرکت در جام باشگاه‌هاي آسيا، تعميرات و مرمت ورزشگاه درفشي‌فر (کارهاي عمراني)، هماهنگي جهت خروج دانشجويان و مشمولين تيم فوتبال براي شرکت در مسابقات و اردوهاي خارجي، دريافت مجوز استفاده از ورزشگاه امام رضا (ع) به مدت دو سال و انجام تمرين‌ها و مسابقات تيم‌هاي پايه بدون هيچ مشکلي، افزايش درآمد از طريق اسپانسرينگ، پرداخت بخش عظيمي از بدهکاري باشگاه از طريق درآمدهاي حاصل از پخش مستقيم تلويزيوني، بليت فروشي و تبليغات محيطي به نحو احسن صورت پذيرفته است.

در حالي که 7 هفته از ليگ جاري مي‌گذرد، علي‌رغم تنگناها و فشارهاي عديده هنوز موفق به کسب جايگاه درخور انتظار هواداران نشده‌ايم اما 27 هفته از ليگ باقي مانده، جام حذفي و جام باشگاه‌هاي آسيا در پيش است لذا با اتکال به خداوند متعال و اهل بيت عليهم‌السلام و شناخت از توانايي‌هاي کادر فني و اعتقاد و ايمان به شرافت بازيکنان و علاقه وافر هواداران يقين دارم همچون سال‌هاي گذشته حداقل يک جام قهرماني کسب خواهيم نمود.

و اما روزگار عجيبي است برادر عزيز! در حال حاضر ظاهرا عده‌اي به دلايل مختلف معتقدند که علت ناکامي‌هاي تيم پرسپوليس از مديريت و کادر فني نشات گرفته است. هرچند که اينجانب و بسياري از کارشناسان ورزشي اعتقاد راسخ داريم که عده‌اي با استفاده از امکانات مالي و عوامل خود با سوء استفاده از فضاي رسانه‌اي سعي دارند به دلايل معلوم و يا علاقه به روزمرگي در اين باشگاه پرطرفدار براي کسب منافع خود، مانع قهرماني (براي چهارمين سال) و موفقيت اين باشگاه گردند و بارها عرض نموده‌ام که با فوتبال مي‌توان به بهشت رفت، ظاهرا در اين زمان چون نمي‌توان باعث خوشحالي هواداران و مردم گرديد خداي نکرده سر از جهنم درنياوريم!

لذا ضمن تشکر از همه عزيزان و هواداران پرشور و ميليوني باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس و کسب حلاليت از همه عزيزان و علي‌رغم پيغام رياست محترم جمهوري قبل از سفرشان به نيويورک مبني بر اينکه به جديت به فعاليت ادامه دهم ولکن بنا به دلايلي که در اين مجال نمي‌گنجد و به جهت کاستن از حجم فشارهاي فزاينده از دوش تک تک بازيکنان و کادر فني اين باشگاه استعفاي خود را تقديم مي‌دارم. هرچند که اينجانب به عنوان يک هوادار، هميشه و در هر کسوتي که باشم خدمتگزار نظام مقدس جمهوري اسلامي هستم و همواره آرزوي موفقيت و سربلندي باشگاه محبوب خود را از خداوند متعال دارم. براي همه مسئولين آينده باشگاه آرزوي موفقيت دارم. ضمنا متعاقبا گزارش جامع و مفصلي از فعاليت‌هاي انجام شده در طي دو سال فعاليت خود جهت استحضار و بهره‌برداري ارائه خواهم نمود.

حبيب کاشاني

29 / 6 / 90

حبيب کاشاني پس از ‌23 ماه و دو هفته (‌717 روز) سرپرستي در اين باشگاه از اين سمت استعفا کرد.

 
سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:احبار,پرسپولیس,کاشانی, :: 21:7 :: نويسنده : علي شجاعي

حبيب کاشاني استعفا کرد

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس از سمت خود استعفا کرد.

 

  نتایج پرسپولیس و انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس باعث شد حبیب کاشانی روز گذشته به دیدار عباسی وزیر ورزش و جوانان برود.

کاشانی در این جلسه استعفای خود را به وزیر ورزش ارائه کرد تا دست او برای انتخابات جدید باز باشد.

گفتنی است، محمد عباسی روز گذشته اعلام کرده بود اعضای هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال امروز معرفی می‌شوند.

 

 

به استيلي و تک تک بازيکنان اعتقاد دارم

كاشاني سكوتش را شكست 
 

حبيب کاشاني پس از حدود 96 ساعت سکوت مي‌گويد از حميد استيلي و کادر فني پرسپوليس حمايت کامل را انجام مي‌دهد و به آنها اعتقاد دارد. 


 

   سرپرست باشگاه پرسپوليس امروز مصاحبه‌اي با روزنامه پرسپوليس انجام داده و از حميد استيلي و کادر فني‌اش حمايت کرده است.

کاشاني مي‌گويد:«بعد از ديدار با استقلال دو جلسه با حميد استيلي برگزار کردم و نقطه نظرات او را پيرامون نمايش پرسپوليس در ديدار با استقلال جويا شدم. استيلي نقطه نظرات خود را مطرح کرد و من هم شنيدم. از همين رو تصميم بر اين شد تا فردا (چهارشنبه) جلسه کميته فني باشگاه تشکيل شده و حميد استيلي مقابل اعضاي اين کميته حاضر شود تا اظهارات، دلايل و نقطه نظرات خود را به اعضاي محترم اين کميته اعلام کند. ما شخصا به کار حميد استيلي، اعضاي کادر فني و تک تک بازيکنان پرسپوليس اعتقاد داشته و از آن‌ها حمايت مي‌کنيم».

سرپرست پرسپوليس در مورد انتخاب اعضاي هيات مديره که امروز از سوي وزير ورزش و جوانان اسامي آن‌ها اعلام شود، گفت: «اميدوارم آقاي عباسي وزير محترم وزارت ورزش و جوانان افرادي همسو در جهت منافع باشگاه پرسپوليس را به عنوان اعضاي هيات مديره انتخاب کند، نه مثل افرادي که در سال‌هاي گذشته در جهت منافع شخصي و جزيره‌اي خود عمل مي‌کردند. اميدوارم اين انتخاب براي پرسپوليس و خيل عظيم هوادارانش راهگشا باشد.»

 
سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:اخبار,فوتبال,علي دايي,استيلي,پرسپوليس, :: 12:10 :: نويسنده : علي شجاعي

 

دايي:به باشرف‌ترين بازيکنان فوتبال ايران تهمت زدند 
 

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: متأسفانه آقايان به کساني تهمت زدند که جزو باشرف‌ترين فوتباليست‌هاي ايران هستند.


 

    علی دایی در گفت‌وگویی درباره اتفاقاتی که برای محمد نوری و غلامرضا رضایی در تمرین پرسپولیس افتاده است، اظهار داشت:‌ متأسفانه آقایان به کسانی تهمت زدند که جزو باشرف‌ترین فوتبالیست‌های ایران هستند من با این بازیکنان از زمانی که در تیم ملی بوده‌اند کار کرده‌ام اما متأسفانه الان به این بازیکنان تهمت زدند.
  وی افزود:‌آیا گناه کرده‌اند این دو بازیکن در روز روشن آمده‌اند و به احترام من با من عکس گرفته‌اند. آنهایی که به این دو بازیکن تهمت زده‌اند خودشان بی‌غیرت هستند.
دایی ادامه داد: وقتی از یک تیم 8 یا 9 بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شود نشانه قابلیت بالای آن تیم است. اما متأسفانه آقایان این را نمی‌دانند. من تعجب می‌کنم چطور زمان پیروزی‌ها مثل فینال جام حذفی آقایان می‌آیند و مدال می‌گیرند اما زمانی که اینطور پرسپولیس می بازد جلو نمی‌آیند.
  دایی خاطرنشان کرد: من حمید استیلی را دوست دارم او زحمات زیادی را برای فوتبال این مملکت کشیده است اگر اختلافی با او دارم فوتبالی بوده نه شخصی. آقایان نباید در این شرایط او را تنها بگذارند. سؤال من این است کمیته من‌درآوردی فنی چرا نمی‌آید الان دفاع کند.
  وی افزود: تنها گله‌ام این است که چرا استیلی اجازه می‌دهد عده‌ای معلو‌م‌الحال بر سر تمرینات حاضر شوند و برای بازیکنان باشرف پرسپولیس خط و نشان بکشند. زمین فوتبال حرمت دارد و نباید حرمت آن را شکست.
  
  وی در پایان یادآور شد: دوست نداشتم در این‌باره حرف بزنم چون نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم اما وقتی که دیدم آقایان یکسری صحبت‌ها از ابتدای فصل علیه من می‌کنند به این نتیجه رسیدم که باید حرف‌هایی را به زبان بیاورم. من امیدوارم هرچه سریعتر حمید استیلی با پرسپولیس در بازی‌های آینده موفق شود.

 
چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:اخبار,فوتبال,پرسپوليس,استيلي,دربي, :: 12:52 :: نويسنده : علي شجاعي

 دريرو تولد بادامكي بود 

 
چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:اخبار,فوتبال,پرسپوليس,استيلي,دربي, :: 12:40 :: نويسنده : علي شجاعي

 

حميد استيلي نوشت و امضا کرد که داربي را مي‌برد(عکس) 
 

 



 
دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:, :: 12:0 :: نويسنده : علي شجاعي

 

شهرآورد سرخابي هاي پايتخت از نگاه آمار 
 

تيم هاي استقلال و پرسپوليس تهران روز جمعه هفته جاري هفتاد و يکمين شهرآورد پايتخت را برگزار مي کنند. 

ادامه مطلب را كليك كنيد.



ادامه مطلب ...
 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد